وبلاگ ویژه امید خسروی

تا وقتی نفهمیده ای وظیفه ای نداری. اما وقتی فهمیدی باید قدمی برداری تا انسان بودن خودت را ثابت کنی.

وبلاگ ویژه امید خسروی

تا وقتی نفهمیده ای وظیفه ای نداری. اما وقتی فهمیدی باید قدمی برداری تا انسان بودن خودت را ثابت کنی.

وبلاگ ویژه امید خسروی

دوستان عزیز سلام !
از اینکه با انتقاد و نظر سازنده خود ، من را در ارائه مطالب مفیدتر یاری می کنید سپاسگزارم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

دعا برای آمدن زلزله

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ

روزی فرا می رسد که انسان ها برای آمدن زلزله دسته جمعی دعا می کنند.

انسان های نخستین که فواید باران را نمی دانستند و راه های حفاظت خود و زندگی خود از باران را نمی دانستند هنگام بارش باران دعا می کردند ای کاش باران نبارد اما امروز که فواید آن را شناخته اند برای آمدن باران نماز باران می خوانند . روزی که علم انسان ها بر نعمت زلزله مسلط شود و راه های حفاظت خود در برابر ان را یاد بگیرند و بتوانند آن را پیش بینی کنند و فواید آن را بشناسند آنگاه به درگاه خدای خود التماس می کنند خدایا زلزله ای بفرست....

  • امید خسروی

نظرات  (۴)

میشه یکی از دست آورد های بزرگ زلزله رو برای بیشتر برای مردم بشکافید
پاسخ:

دوست عزیزسلام

از آنجا که زلزله نیز از شگفتی های آفرینش است من شک ندارم که وجود آن مایه برکات زیادی است اما دست علم انسان به قله های بلند این پدیده نرسیده است و من هم انسانی از انسان های عادی.

ولی شک ندارم که اتفاق بیهوده ای نیست. و نبود آن مشکلاتی رادر پی خواهد داشت که من نمیدانم.

به نظر من زلزله بجز تخریب و آسیب رساندن هیچ سودی ندارد و نخواهد داشت

به نظر من زلزله بجز تخریب و آسیب رساندن هیچ سودی ندارد و نخواهد داشت

 این افزایش  وحشتناک قیمت زمین و ساختمان تنها راه نابودیش و اصلاحش فقط و فقط زلزله ای مهیب است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی