وبلاگ ویژه امید خسروی

تا وقتی نفهمیده ای وظیفه ای نداری. اما وقتی فهمیدی باید قدمی برداری تا انسان بودن خودت را ثابت کنی.

وبلاگ ویژه امید خسروی

تا وقتی نفهمیده ای وظیفه ای نداری. اما وقتی فهمیدی باید قدمی برداری تا انسان بودن خودت را ثابت کنی.

وبلاگ ویژه امید خسروی

دوستان عزیز سلام !
از اینکه با انتقاد و نظر سازنده خود ، من را در ارائه مطالب مفیدتر یاری می کنید سپاسگزارم.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

یکی می گفت؛

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ب.ظ
در سفر مشهد دوستی با من بود. از شیراز که حرکت کردیم گفت من نماز نمی خوانم ولی می دانم نماز مسافر شکسته است نماز های ۴ رکعتی می شود ۲ رکعتی، پس نماز مغرب که سه رکعت است چه می شود؟ من خیال کردم شوخی می کند و به شوخی گفتم می شود یک و نیم رکعت ولی چون ایستاده نمی شود سلام داد ۲ رکعت می خوانیم . روز چهارم سفر نماز مغرب و عشا در حرم کنار هم بودیم که متوجه شدم نماز مغرب را دو رکعته تمام کرد. همان جا فهمیدم چه دسته گلی به آب داده ام و فهمیدم بعضی مسائل را به هیچ وجه نباید به شوخی گرفت...
  • امید خسروی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی